ثبت شرکت در ترکیه دارای سریع ترین زمان با کمترین هزینه می باشد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


ثبت شرکت در ترکیه برای برخی افراد گزینه مطلوبی است اما سوال اصلی این است که چرا باید ثبت شرکت ترکیه را انتخاب کنیم؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ترکیه در سال های اخیر توانسته در زمینه رشد اقتصادی به موفقیت های شگرفی دست یابد و همچنین ثبت شرکت در ترکیه برای اتباع ایرانی که دارای قوانین مشابهی است مورد جالبی است. با ایران و فقط در جزئیات تفاوت دارند. در این مقاله می خواهیم به اطلاعاتی در مورد ثبت شرکت در ترکیه بپردازیم.

مروری کوتاه بر اقتصاد ترکیه

در مورد متقاضیان ثبت کسب و کار یا مهاجرانی که می خواهند کسب و کار خاصی را در کشور دیگری راه اندازی کنند مشکلی وجود دارد. شما باید به اقتصاد کشور مقصد خود نگاه کنید. ترکیه دارای اقتصادی مبتنی بر صنایع دستی و صنعت است تا جایی که در بین 20 کشور برتر دنیا از نظر تولید صنعتی قرار دارد و این مشکل توسط سازمان اطلاعات آمریکا تایید و ثبت شده است.

از جمله بخش هایی که ترکیه در آن به موفقیت دست یافته است می توان به گردشگری، ارتباطات، خدمات بانکی، کشاورزی و ... اشاره کرد. بدون شک اقتصاد این کشور با توجه به اتفاقات چند سال اخیر ترکیه آسیب های زیادی دیده است، اما به طور کلی باید گفت که دولت ترکیه به طور ویژه به اقداماتی برای حل آن فکر می کند.

اگر می خواهید یک کسب و کار در ترکیه راه اندازی کنید، یکی از بهترین گزینه ها راه اندازی یک شرکت است. به طور کلی، قوانین کار ترکیه برای تاسیس و شروع به کار در هر منطقه ای در ترکیه، یک شرکت را ملزم به ثبت می کند. این بدان معناست که حتی اگر در این کشور رستوران راه اندازی کنید، باید شرکت خود را ثبت کنید. و مجوز کار گرفتم.
 برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در ترکیه با موسسه مهاجرتی در تهران تماس بگیرید.


شرایط ثبت شرکت در ترکیه

برای اطلاع از شرایط ثبت شرکت در ترکیه باید موارد و نکات متعددی را مد نظر داشته باشید تا طبق آنها اقدام کنید. این شرایط توسط دولت ترکیه ثبت شده است، قبل از هر اقدام خاصی حتما آنها را مطالعه کنید. کمک گرفتن از افراد متخصص در این زمینه بسیار مفید خواهد بود و در ادامه به برخی از شرایط به اختصار اشاره می کنیم.

زمینه های مجاز برای ثبت شرکت در ترکیه شامل تولید و صنعت، تجارت و خدمات می باشد.

برای ثبت شرکت نیازی به شریک ترکیه ای ندارید. و شما می توانید تنها موسس یک شرکت باشید.

برای ثبت شرکت باید مکانی را برای تجارت اجاره یا خرید کنید.

تمام سنین بالای 18 سال می توانند درخواست دهند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مزایا و معایب ثبت شرکت در ترکیه

از آنجایی که هر موضوع می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد، برای ثبت شرکت نیز این قانون وجود دارد. برای کسانی که تصمیم به چنین کاری گرفته اند باید بگوییم که مزایا بیشتر از معایب است، البته این بستگی به شرایط متقاضی دارد، پس ابتدا باید شرایط خود را بسنجید و انتخاب کنید. در اینجا به برخی از مزایای زندگی در ترکیه هنگام ثبت شرکت اشاره می کنیم.

زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه در صورت کامل بودن مدارک زیاد طول نمی کشد، البته بسته به تاریخ شروع دفتر املاک ممکن است 4 تا 8 روز طول بکشد. مراحل ثبت شرکت در استانبول نیاز به مهارت و مسکن دارد که این امر کار را برای متقاضیان آسان می کند اما برای کسب اطلاعات بیشتر ثبت شرکت در ترکیه را مرحله به مرحله ادامه خواهیم داد.

مراحل ثبت شرکت در ترکیه

مدارک لازم را تهیه و به ترکی ترجمه کنید.

نوشتن فرم های خاص ثبت شرکت و نوشتن اساسنامه

آدرس محل شرکت را وارد کنید (برای این کار، شرکت به اسناد یا اجاره نامه اداری نیاز دارد، اما این به ماهیت تجاری محل بستگی ندارد و می توان از دفتر کار خانگی نیز استفاده کرد)

مستقیماً به وزارت دارایی مراجعه کنید

مراجعه به دفتر خانه رسمی جهت تایید سند (امضا و وکالتنامه نیز باید در دفترخانه تایید شود)

جهت ثبت نام به اتاق بازرگانی مراجعه فرمایید

یکی دیگر از الزامات چاپ بولتن ثبت مشاغل دولتی است

بازرسان از محل شرکت بازدید می کنند

کارت ویزیت بگیرید

برای شرکت حساب باز کنید

معرفی یک نفر به عنوان حسابدار شرکت (حسابدار باید شهروندی باشد که به زبان ترکی صحبت کند و افراد خارجی برای این کار پذیرفته نمی شوند. طبق قوانین ترکیه داشتن حسابدار برای شرکت الزامی است)





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مجله زندگی
ت : چهار شنبه 3 مرداد 1403
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی